Általános szerződési feltételek
Általános Szerződési Feltételek
A Giftio s.r.o., székhelye: Ľudovíta Stárka 2843, 91105 Trencsén, azonosítószám: 44756968, bejegyezve a Trencséni Kerületi Bíróság kereskedelmi nyilvántartásában, jelen Általános Szerződési Feltételek („Általános Szerződési Feltételek”). Section sro , betétszám: 21623/R, e-mail info@giftio.hu, telefonszám: +421904073434, („Mi” vagy „Eladó”) a 89/2012 sz. törvény 1751. § (1) bekezdésének rendelkezéseivel összhangban szabályozza, módosított Polgári Törvénykönyv („Polgári Törvénykönyv”) az Ön, mint vevő és Mi, mint eladó kölcsönös jogait és kötelezettségeit, amelyek a www.giftio.hu weboldalon található webáruházon keresztül kötött adásvételi szerződéssel („Szerződés”) kapcsolatban vagy annak alapján keletkeznek.
Az Ön személyes adatainak feldolgozására vonatkozó összes információt a Személyes adatok feldolgozására vonatkozó szabályzat tartalmazza, amely itt található: https://www.giftio.hu/a-szemelyes-adatok-vedelmenek-feltetelei/.
.
A jelen Általános Szerződési Feltételek rendelkezései a Szerződés szerves részét képezik. A Szerződés és az Általános Szerződési Feltételek cseh nyelven készültek. A Szerződési feltételeket egyoldalúan módosíthatjuk vagy kiegészíthetjük. Ez a rendelkezés nem érinti a Feltételek korábbi változatának érvényességi ideje alatt keletkezett jogokat és kötelezettségeket.
Amint Ön is tudja, elsősorban távolról kommunikálunk. Ezért a Megállapodásunkban olyan távkommunikációs eszközök használata is szerepel, amelyek lehetővé teszik, hogy mi és Ön egyidejű fizikai jelenlétünk nélkül is megállapodjunk egymással, és a Megállapodás így az E-shop környezetben, a weboldal felületén keresztül („E-shop webes felület”) távolról jön létre.
Ha a Feltételek bármelyik része ellentmond annak, amiben kölcsönösen megállapodtunk az Ön által a webáruházunkban történő vásárlás során, akkor az adott megállapodás lesz irányadó a Feltételekkel szemben.
1. Néhány fogalom meghatározása
1.1 Áraz Ön által az Árukért fizetendő pénzösszeg;
.
1.2 Szállítási ár az Ön által az Áruk szállításáért fizetendő pénzösszeg, beleértve a csomagolás költségeit is;
.
1.3. A teljes ár az ár és a szállítási díj összege;
.
1.4. Az ÁFA az alkalmazandó jogszabályok szerinti hozzáadottérték-adó;
.
1.5. A számla a teljes árról az általános forgalmi adóról szóló törvény szerint kiállított adóigazolás;
.
1.6. A Megrendelés az Ön kötelező érvényű ajánlata arra, hogy szerződést kössön velünk az Áruk megvásárlására;
.
1.7. A Felhasználói fiók az Ön által megadott adatok alapján létrehozott fiók, amely lehetővé teszi a megadott adatok tárolását, valamint a megrendelt Áruk és megkötött Szerződések előzményeinek megőrzését;
.
1.8.
1.9. Áru minden, amit Ön a webáruházban megvásárolhat.
2. ÁLTALÁNOS RENDELKEZÉSEK ÉS FELTÉTELEK
2.1. Áruk vásárlása kizárólag a webes felületen keresztül lehetséges az E-shopban.
2.2. Az Áruk megvásárlásakor az Ön felelőssége, hogy minden információt helyesen és valósághűen adjon meg nekünk. Ezért az Ön által a Megrendelésben megadott információkat helyesnek és igaznak tekintjük.
2.3. A Webáruházunkban hozzáférést biztosítunk más fogyasztók által az Árukról készített véleményekhez is. Biztosítjuk és ellenőrizzük az ilyen vélemények hitelességét azáltal, hogy a véleményeket konkrét megrendelésekhez kapcsoljuk, így belső rendszerünkben minden egyes véleményhez látjuk a kapcsolódó rendelésazonosítót, és képesek vagyunk ellenőrizni és bizonyítani, hogy a vélemény valódi fogyasztótól származik.
3. SZERZŐDÉS MEGSZÜNTETÉSE
3.1. A szerződés Velünk csak cseh nyelven köthető.
A szerződés megkötése kizárólag cseh nyelven lehetséges.
3.2.A Szerződés megkötése távolról, a webáruházon keresztül történik, a távoli kommunikációs eszközök használatának költségeit Ön viseli. Ezek a költségek azonban semmilyen módon nem különböznek az ezen eszközök használatáért (azaz különösen az internet-hozzáférésért) fizetett alapdíjtól, így Önnek nem kell számolnia a Teljes áron felül általunk felszámított további költségekkel. A Megrendelés elküldésével Ön beleegyezik abba, hogy mi használjuk a távközlési eszközöket.
3.3.Hogy mi megköthessük a Szerződést, Önnek létre kell hoznia egy Megrendelést az E-shopban. Ennek az ajánlatnak a következő információkat kell tartalmaznia:
a) a megvásárolni kívánt Árukra vonatkozó információkat (az E-Shopban a „Kosárba helyezés” gombra kattintva jelzi a megvásárolni kívánt árukat);
.
b) Az árra, a szállítási árra, a teljes árra vonatkozó információk fizetési mód és a kívánt szállítási mód; ezeket az információkat a megrendelés létrehozásának folyamatában adja meg az E-shop felhasználói felületén, és az árra, a szállítási árra és a teljes árra vonatkozó információk automatikusan megadásra kerülnek az Ön által kiválasztott áru, szállítási és fizetési mód alapján;
c) Az Ön azonosító és kapcsolattartási adatai, amelyeket az Áruk kiszállításához használnak, különösen az Ön neve, vezetékneve, szállítási címe, telefonszáma és e-mail címe.
.
3.4. A Megrendelés létrehozása során a Vevő a teljesítésig módosíthatja és ellenőrizheti az adatokat. Amint az ellenőrzés a „Megrendelés fizetési kötelezettséggel gomb megnyomásával megtörtént, a Megrendelés befejeződik. A gomb megnyomása előtt azonban meg kell erősítenie, hogy elolvasta és elfogadta a jelen Általános Szerződési Feltételeket, ellenkező esetben nem tudja a Megrendelést befejezni. A jelölőnégyzet a megerősítésre és az elfogadásra szolgál. A „Megrendelés fizetési kötelezettséggel gomb megnyomása után az összes kitöltött adat közvetlenül hozzánk kerül elküldésre.
3.5 A Megrendelését a lehető leghamarabb visszaigazoljuk, miután azt átadtuk Nekünk, a Megrendelésben megadott e-mail címére küldött üzenetben. A visszaigazolás az e-mail üzenet mellékleteként tartalmazza a Megrendelés és a jelen Feltételek összefoglalóját. A Megrendelés napján hatályos, azaz a visszaigazoló e-mail mellékleteként csatolt Általános Szerződési Feltételek a Szerződés szerves részét képezik. A Megrendelés visszaigazolása jelenti a Szerződés megkötését köztünk és Ön között.
3.6. Előfordulhat, hogy nem áll módunkban visszaigazolni Önnek a Megrendelést. Ide tartoznak azok a helyzetek, amikor az Áruk nem állnak rendelkezésre, vagy amikor Ön az általunk engedélyezettnél több Árut rendel. Az E-shopon belül azonban mindig előre tájékoztatjuk Önt a maximális Áruk mennyiségéről, és ez nem okozhat meglepetést Önnek. Abban az esetben, ha bármilyen okból nem tudjuk megerősíteni a Megrendelést, felvesszük Önnel a kapcsolatot, és a Megrendeléshez képest módosított formában küldünk Önnek egy szerződéskötési ajánlatot. Ilyen esetben a Szerződés abban az időpontban jön létre, amikor Ön megerősíti az ajánlatunkat.
3.7. Abban az esetben, ha a webáruházban vagy a Megrendelésben nyilvánvalóan téves Ár szerepel, nem vagyunk kötelesek az Árut ezen az áron szállítani Önnek, még akkor sem, ha Ön megkapta a Megrendelés visszaigazolását, és így a Szerződés megkötésre került. Ilyen helyzetben azonnal felvesszük Önnel a kapcsolatot, és ajánlatot küldünk Önnek egy új Szerződés megkötésére a Megrendeléshez képest módosított formában. Ebben az esetben az új Szerződés abban a pillanatban jön létre, amikor Ön megerősíti ajánlatunkat. Az árban lévő nyilvánvaló hibának minősül például az a helyzet, amikor az ár nem felel meg a más kiskereskedőknél szokásos árnak, vagy egy hiányzó vagy hiányzó számjegy.
3.8. A Szerződés megkötése esetén Ön köteles a Teljes Árat megfizetni.
Az Ön által fizetendő teljes árat.
3.9. Ha Ön létrehozott egy felhasználói fiókot, akkor azon keresztül adhat le megrendelést. Azonban még ebben az esetben is köteles ellenőrizni az előre kitöltött adatok pontosságát, valódiságát és teljességét. A Megrendelés létrehozásának módja azonban megegyezik a Felhasználói Fiókkal nem rendelkező vásárlóéval, de előnye, hogy nem szükséges ismételten kitölteni az azonosító adatait.
3.10. In bizonyos esetekben lehetővé tesszük, hogy Ön kedvezményt vehessen igénybe az Áruk megvásárlásakor. Ahhoz, hogy a kedvezményt meg tudjuk adni, a Megrendelési javaslaton belül az előre kijelölt mezőben ki kell töltenie a kedvezményre vonatkozó adatokat. Ha ezt megteszi, akkor az Áruk kedvezményesen kerülnek az Ön rendelkezésére bocsátásra.
4. FELHASZNÁLÓI FELVÉTEL
4.1. A Felhasználói fiókjához a webáruházban történt regisztrációja alapján férhet hozzá.
.
4.2. A Felhasználói fiók regisztrációjakor az Ön felelőssége, hogy az Ön által megadott adatokat helyesen és valósághűen adja meg, és frissítse, ha azok megváltoznak.
4.3. A felhasználói fiókhoz való hozzáférés felhasználónévvel és jelszóval biztosított. Az Ön felelőssége, hogy ezeket a hozzáférési adatokat bizalmasan kezelje, és ezeket az adatokat ne adja át senkinek. Abban az esetben, ha visszaélnek velük, nem vállalunk felelősséget.
4.4. Az Ön felhasználói fiókja személyes, ezért Ön nem jogosult arra, hogy harmadik félnek engedélyezze annak használatát.
4.5. Megszüntethetjük a felhasználói fiókját, különösen, ha Ön megszegi a Szerződésből eredő kötelezettségeit.
4.6. Előfordulhat, hogy az Ön Felhasználói fiókja nem áll rendelkezésre éjjel-nappal, különösen a hardver és szoftver szükséges karbantartása miatt.
5. ÁRAK ÉS FIZETÉSI FELTÉTELEK, TULAJDONSÁGI JOGOK ELENGEDÉSE
5.1. Az ár minden esetben a webáruházon belül, a Megrendelési javaslatban és természetesen a Szerződésben kerül feltüntetésre. Abban az esetben, ha az E-shopban az Árukra megadott Ár és a Megrendelési javaslatban megadott Ár között eltérés van, a Megrendelési javaslatban megadott Ár az irányadó, és az mindig megegyezik a Szerződésben szereplő árral. A szállítási árat, illetve azokat a feltételeket, amelyek mellett a szállítás ingyenes, szintén a Megrendelési javaslatban kell feltüntetni.
5.2. A teljes Ár az ÁFÁ-val együtt értendő, beleértve a törvény által előírt díjakat is.
A Megrendelő a Megrendelésben foglaltaknak megfelelően az ÁFA-t is tartalmazza.
5.3. A Teljes Ár megfizetése a Szerződés megkötését követően és az Áruk leszállítása előtt válik szükségessé Öntől. A Teljes árat a következő módokon fizetheti meg:
a) Banki átutalással. A fizetés teljesítéséhez szükséges információkat a Megrendelés visszaigazolásában küldjük meg Önnek. Banki átutalással történő fizetés esetén a Teljes Ár 7 naptári napon belül
fizetendő.
b) Online kártyával. Ebben az esetben a fizetés a Comgate fizetési átjárón keresztül történik, és a fizetésre az adott fizetési átjáró feltételei vonatkoznak. Segítség és további információ a következő címen érhető el: https://help.comgate.cz/v1/docs/cs/platby-kartou .Online kártyás fizetés esetén a teljes ár azonnal fizetendő.
A ComGate Payments, a.s. elérhetőségei, beleértve a telefonszámot és az e-mail címet, bármilyen panasz vagy fizetési kérdés esetén:
ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267
c) Kiszállítás. Ebben az esetben a fizetés az Áruk kiszállításakor történik az Áruk kiszállítása ellenében. Utánvételes fizetés esetén a teljes ár az Áruk átvételekor fizetendő.
5.4. A számla a Teljes Ár megfizetését követően elektronikus formában kerül kiállításra és az Ön e-mail címére kerül elküldésre. A számla az Ön felhasználói fiókjában is elérhető lesz.
5.5 Az Áruk tulajdonjoga csak a Teljes Ár megfizetése és az Áruk átvétele után száll át Önre. Banki átutalással történő fizetés esetén a Teljes Ár a számlánkon történő jóváírással kerül kiegyenlítésre, egyéb esetekben a fizetéskor.
6. ÁRUK SZÁLLÍTÁSA, ÁRUK KÁRESETÉNEK ÁTIGAZOLÁSA
6.1. Az árut 7 napon belül az Ön által választott módon szállítjuk ki Önnek, amely során az alábbi lehetőségek közül választhat:
a) Személyes átvétel a Balíkovna üzletekben;
b) Kézbesítés 123 futárszolgálattal;
6.2. Az áru a Cseh és Szlovák Köztársaságon belül szállítható.
Az áru a Cseh és Szlovák Köztársaságon belül szállítható.
6.3. Az Áruk szállítási ideje mindig a rendelkezésre állástól, valamint a választott szállítási és fizetési módtól függ. Az Áruk becsült szállítási idejét a Megrendelés visszaigazolásában közöljük Önnel. A jelen Általános Szerződési Feltételekben megadott időpont csak tájékoztató jellegű, és eltérhet a tényleges szállítási időtől. Személyes átvétel esetén telephelyünkön, az Áruk átvételének lehetőségéről minden esetben e-mailben és sms-ben tájékoztatjuk Önt.
6.4. Az Áruknak a Fuvarozótól történő átvételekor az Ön felelőssége, hogy ellenőrizze az Áruk csomagolásának épségét, és bármilyen hiba esetén haladéktalanul értesítse a Fuvarozót és minket. Abban az esetben, ha a csomagoláson olyan hiba van, amely manipulációra és a szállítmányba való behatolásra utal, az Ön felelőssége nem az, hogy az Árut a Fuvarozótól átvegye.
6.5. Ha Ön megszegi az Áruk átvételére vonatkozó kötelezettségét, kivéve a Feltételek 6.4. pontjával összhangban, ez nem eredményezi az Áruk Önnek történő átadására vonatkozó kötelezettségünk megszegését. Ugyanakkor az Ön által az Áruk átvételének elmulasztása nem jelenti a köztünk és Ön között létrejött Szerződés felmondását. Ebben az esetben azonban jogunkban áll a Szerződéstől az Ön által elkövetett lényeges szerződésszegés miatt elállni, vagy az árukat raktározni. Ha úgy döntünk, hogy elállunk a Szerződéstől, az elállás azon a napon lép hatályba, amikor az elállást kézbesítjük Önnek. A Szerződéstől való elállás nem érinti a Szállítási Díj megfizetéséhez való jogot vagy az esetleges kártérítéshez való jogot.
6.6. Ha az Ön részéről felmerülő okok miatt az Áruk ismételt vagy a Szerződésben foglaltaktól eltérő módon kerülnek leszállításra, az Ön felelőssége, hogy megtérítse nekünk az ilyen ismételt szállítás költségeit. Az ezen költségek megfizetésére vonatkozó fizetési részleteket az Ön Szerződésben megadott e-mail címére küldjük, és azokat az e-mail kézhezvételétől számított 7 napon belül kell megfizetni.
6.7. Az Áruk károsodásának kockázata nem száll át Önre az Áruk átvételekor. Abban az esetben, ha Ön nem veszi át az Árut, kivéve a Feltételek 6.4. pontja szerint, az Árut érintő kárveszély abban az időpontban száll át Önre, amikor lehetősége volt az Árut átvenni, de az Ön részéről felmerült okok miatt nem vette át. Az Áruk károsodásának veszélye átszállása azt jelenti, hogy ettől a pillanattól kezdve Ön viseli az Áruk elvesztésével, megsemmisülésével, károsodásával vagy bármilyen romlásával kapcsolatos valamennyi következményt.
6.8. Az E-shopban nem raktárkészletként feltüntetett Áruk és a rendelkezésre állás indikatív időszakának megadása esetén mindig tájékoztatjuk Önt az alábbi esetben:
.
a) az Áruk gyártásában bekövetkezett rendkívüli hiba, és mindig közöljük Önnel az új várható rendelkezésre állási időszakot, vagy tájékoztatást adunk arról, hogy az Áruk nem szállíthatók;
.
b) az Áruknak a Szállítóunktól történő leszállítása késik, és mindig tájékoztatjuk Önt az új várható szállítási határidőről.<
7. Felelősségi jogok
7.1. Szavatoljuk, hogy a Feltételek 6.7. pontja szerinti kárveszély átruházásának időpontjában az Áruk hibátlanok, különösen, hogy az Áruk:
.
a) megfelelnek a megállapodás szerinti leírásnak, típusnak és mennyiségnek, valamint a minőségnek, funkcionalitásnak, kompatibilitásnak, átjárhatóságnak és egyéb megállapodás szerinti jellemzőknek;
.
b) megfelel arra a célra, amelyre Ön igényli, és amelyhez hozzájárulunk;
c) a megállapodás szerinti tartozékokkal és használati utasítással együtt szállítják, beleértve az összeszerelési vagy telepítési utasításokat;
d) megfelel arra a célra, amelyre az ilyen típusú árukat általában használják;
f) olyan tartozékokkal, beleértve a csomagolást, az összeszerelési utasításokat és egyéb használati utasításokat, amelyeket Ön ésszerűen elvárhat; és
g) minőségben vagy kivitelezésben megfelel az Önnek a szerződéskötés előtt átadott mintának vagy mintadarabnak, ha volt ilyen.
7.2. A hibás teljesítéssel kapcsolatos jogokra és kötelezettségekre a vonatkozó, általánosan kötelező érvényű jogszabályok (különösen a Polgári Törvénykönyv 2099-2117. és 2161-2174b. szakaszának, valamint a 634/1992. sz. törvénycikknek a rendelkezései, a fogyasztóvédelemről szóló, módosított jogszabályok).
7.3. Az Áruk hibája esetén, azaz különösen, ha az Art. szerinti feltételek bármelyike fennáll. 7.1. pontban foglaltak közül, Ön az ilyen hibáról értesíthet minket, és a hibás teljesítésből eredő jogait gyakorolhatja (azaz reklamálhatja az Árut) az azonosító adatainkban megadott címünkre küldött e-mailben vagy levélben. A hibás teljesítésből eredő jogainak gyakorlása során Önnek kell kiválasztania, hogy miként kívánja a hibát orvosolni, és ezt a választását utólag nem változtathatja meg a beleegyezésünk nélkül. A reklamációt az Ön által gyakorolt hibás teljesítési jognak megfelelően fogjuk kezelni.
7.4. Az Áruk hibás teljesítése esetén Önt az alábbi jogok illetik meg:
a) a hiba kijavítása a hiba nélküli új Áruk szállítása vagy az Áruk hiányzó részének szállítása révén; vagy
.
b) a hiba kijavítása az Áruk javításával,
.
ha a hiba megszüntetésének választott módja lehetetlen vagy a másik módszerhez képest aránytalanul költséges lenne, amit különösen a hiba jelentőségére, az Áruk hiba nélküli értékére és arra tekintettel kell értékelni, hogy a hiba a másik módszerrel jelentős nehézség nélkül megszüntethető-e Ön számára.
7.5. Jogunk van megtagadni a hiba kijavítását, ha az lehetetlen vagy ésszerűtlenül költséges, különös tekintettel a hiba jelentőségére és arra az értékre, amellyel az Áruk a hiba nélkül rendelkeztek volna.
7.6. Ön jogosult továbbá:
a) ésszerű árengedményt az árból; vagy
.
b) a szerződéstől való elállásra,
.
ha:
a) megtagadjuk a hiba kijavítását, vagy nem a jogszabályoknak megfelelően orvosoljuk;
.
b) a hiba ismételten jelentkezik,
c) a hiba a Szerződés lényeges megsértését jelenti; vagy
.
d) nyilatkozatunkból vagy a körülményekből nyilvánvaló, hogy a hiba nem orvosolható ésszerű időn belül vagy az Ön számára jelentős nehézségek nélkül.
a hiba nem orvosolható.
7.7. A Szerződéstől való elállás joga nem érvényesül, ha az Áruk hibája jelentéktelen.
Az Áruk hibája nem jelentős.
7.8. Ha Ön maga okozta az Áruk hibáját, Önt nem illeti meg semmilyen jog a hibás teljesítésből fakadóan.
.
7.9. Az Áruk hibája nem minősül az Áruk szokásos használatból eredő elhasználódásnak, illetve használt Áruk esetében a korábbi használat mértékének megfelelő elhasználódásnak.
7.10. Amikor Ön reklamációt nyújt be, írásos visszaigazolást állítunk ki Önnek, amelyben szerepel:
a) az Ön által benyújtott igénylés dátuma;
.
b) mit tartalmaz az igénylés;
.
c) milyen eljárást kér a panasz kezeléséhez;
d) az Ön elérhetőségét a panaszkezeléssel kapcsolatos tájékoztatás céljából.
a panaszkezeléssel kapcsolatos tájékoztatás céljából.
7.12. A reklamáció rendezéséről e-mailben tájékoztatjuk Önt, és visszaigazolást állítunk ki a reklamáció rendezésének időpontjáról és módjáról. Ha a panasz jogos, Ön jogosult a felmerült ésszerű költségek visszatérítésére. Ön köteles ezen költségekről bizonyítékot szolgáltatni, pl. nyugtát vagy szállítólevelet. Abban az esetben, ha a hibát új Áruk szállításával orvosolják, az Ön felelőssége, hogy az eredeti Árukat visszaküldje nekünk, de a visszaküldés költségeit mi viseljük.
7.13 Ha Ön vállalkozás, az Ön felelőssége, hogy a hibát indokolatlan késedelem nélkül, miután arról tudomást szerzett, de legkésőbb az Áruk átvételét követő három napon belül jelezze és reklamálja.
Az Ön felelőssége, hogy a hibát indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb az Áruk átvételét követő három napon belül jelezze és reklamálja.Megkapja a hibát.
7.14. Ha Ön fogyasztó, akkor a fogyasztási cikkekben előforduló hiba esetén az áru átvételétől számított 24 hónapon belül jogosult a hibás teljesítésből eredő jogait gyakorolni.
8. A SZERZŐDÉSTŐL való ELÁLLÁS
8.1. Az elállási jog gyakorlása esetén az elállási jog gyakorlása nem kötelező. A szerződéstől való elállás, azaz a köztünk és Ön között létrejött szerződéses kapcsolat megszűnése a kezdetektől fogva a jelen cikkben vagy az Általános Szerződési Feltételek egyéb olyan rendelkezéseiben meghatározott okokból és módon történhet, amelyekben az elállás lehetősége kifejezetten szerepel.
A szerződéstől való elállás, azaz a köztünk és Ön között létrejött szerződéses kapcsolat megszűnése a kezdetektől fogva a jelen cikkben vagy az Általános Szerződési Feltételek egyéb olyan rendelkezéseiben meghatározott okokból és módon történhet.
8.2. Abban az esetben, ha Ön fogyasztó, azaz olyan személy, aki az Árut nem üzleti tevékenysége keretében vásárolja meg, a Szerződés megkötésétől számított 14 napon belül, vagy ha áruvásárlásról van szó, az áru átvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül jogosult elállni a Szerződéstől a Polgári Törvénykönyv 1829. §-ában foglaltaknak megfelelően. Ha több árucikk vagy árurész szállítására kötöttünk szerződést, ez a határidő az utolsó árucikk vagy árurész leszállításának napján kezdődik, ha pedig olyan szerződést kötöttünk, amelynek értelmében rendszeresen és ismételten szállítunk Önnek árut, akkor az első szállítás leszállításának napján kezdődik.
8.3. Ön a Szerződéstől bármely bizonyítható módon elállhat (beleértve, de nem kizárólagosan, egy e-mail küldését).
8.4 Ön azonban mint fogyasztó nem állhat el a Szerződéstől olyan esetekben, amikor a Szerződés tárgya a Polgári Törvénykönyv 1837. §-ában említett teljesítés.
Megállapodhat a Polgári Törvénykönyv 1837. §-ában említett teljesítéssel.
8.5. Az Általános Szerződési Feltételek 8.2. pontja szerinti elállási határidő akkor tekinthető megtartottnak, ha Ön ezen időszak alatt küld nekünk értesítést arról, hogy eláll a Szerződéstől.
8.6. A Feltételek 8.2. cikke szerinti elállás esetén Ön köteles az árut az elállást követő 14 napon belül elküldeni nekünk, és viseli az áru Nekünk történő visszaküldésének költségeit. Ön viszont jogosult arra, hogy a Szállítási Díjat mi visszatérítsük, de csak az Áruk kiszállítására általunk felajánlott legolcsóbb szállítási módnak megfelelő összegben. A Szerződés megszegése miatti elállás esetén az Áruk hozzánk történő visszaküldésének költségeit is mi álljuk, de szintén csak a Szállítási Díj összegéig, az Áruk kiszállítására általunk felajánlott legolcsóbb szállítási módnak megfelelő összeg erejéig.
8.7. A Szerződés felmondása esetén az Árat a felmondás tényleges időpontjától számított 14 napon belül visszatérítjük Önnek arra a számlára, amelyről azt jóváírtuk, vagy a felmondó által kiválasztott számlára. Az összeget azonban csak akkor térítjük vissza, ha az Árut megkaptuk, vagy Ön igazolni tudja, hogy az Árut visszaküldték nekünk. Kérjük, hogy az árut tisztán, lehetőleg az eredeti csomagolással együtt küldje vissza hozzánk.
8.8. A Szerződéstől való elállás esetén a 8. pont szerint. A Feltételek 2. pontja értelmében Ön felelős velünk szemben az Áruk értékcsökkenéséért, amely az Áruknak az Áruknak az Áruk természetének, jellemzőinek és funkcionalitásának megismeréséhez szükségesől eltérő módon történő kezeléséből ered, azaz olyan módon, ahogyan Ön egy hagyományos üzletben megismerkedne az Árukkal. Abban az esetben, ha még nem térítettük vissza Önnek az Árat, jogosultak vagyunk a költségigényt beszámítani az Ön Ár-visszatérítési igényébe.
8.9. Jogunk van bármikor elállni a Szerződéstől, mielőtt az Árut leszállítanánk Önnek, ha objektív okok miatt az Árut nem lehet leszállítani (különösen harmadik fél részéről felmerülő okok vagy az Áru jellegén alapuló okok), még a Feltételek 6.9. pontjában meghatározott határidő lejárta előtt is. Akkor is elállhatunk a szerződéstől, ha nyilvánvalóvá válik, hogy Ön szándékosan helytelen adatokat adott meg a megrendelésben. Ha Ön üzleti tevékenysége során, azaz vállalkozóként vásárol árut, jogosultak vagyunk bármikor, akár indoklás nélkül is elállni a Szerződéstől.
9. FOGYASZTÓVAL KAPCSOLATOS VITÁK MEGOLDÁSA
9.1. A Vevőkkel szemben a Polgári Törvénykönyv 1826. § (1) bekezdésének e) pontja értelmében nem vagyunk kötelesek magatartási kódexek által kötelezettek.
A Vevőkkel szemben a Polgári Törvénykönyv 1826. § (1) bekezdésének e) pontja értelmében nem vagyunk kötelezettek.
9.2. A fogyasztói panaszokat a info@giftio.hu elektronikus címen keresztül kezeljük. A panasz kezeléséről a vevő elektronikus címére tájékoztatást küldünk.
A panasz kezeléséről a vevő elektronikus címére küldünk tájékoztatást.
9.3. A Szlovák Kereskedelmi Felügyelet - Inspektorátus SOI a Trencséni kerületért
Sládkovičova 11, 971 01 Prievidza 1. A http://ec.europa.eu/consumers/odr internetes címen található online vitarendezési platform használható az eladó és a fogyasztónak minősülő vevő közötti, elektronikus úton megkötött adásvételi szerződésből eredő viták rendezésére.
A vitarendezéshez a http://ec.europa.eu/consumers/odr internetes címen található online vitarendezési platform használható.
9.4. European Consumer Centre Czech Republic, székhelye: Štěpánská 567/15, 120 00 Prague 2, internetes címe: http://www. evropskyspotrebitel.cz a fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról szóló, 2013. május 21-i 524/2013/EU európai parlamenti és tanácsi rendelet (fogyasztói jogviták online rendezéséről szóló rendelet)
szerinti kapcsolattartó pont.
10. ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK
10.1. Ha a köztünk és Ön között fennálló jogviszony nemzetközi elemet tartalmaz (azaz például a Cseh Köztársaságon kívülre szállítunk árut), a jogviszonyra mindig a Cseh Köztársaság joga az irányadó. Ha azonban Ön fogyasztó, a törvény szerinti jogait a jelen megállapodás nem érinti.
10.2. Az Önnel folytatott minden írásbeli levelezés e-mailben történik. E-mail címünk az azonosító adataink mellett található. A levelezést a Szerződésben, az Ön felhasználói fiókjában megadott e-mail címre, vagy azon keresztül, amelyen keresztül Ön felvette velünk a kapcsolatot, kézbesítjük.
10.3. A Szerződés kizárólag a közöttünk létrejött írásbeli megállapodással módosítható. Ugyanakkor jogosultak vagyunk a jelen Általános Szerződési Feltételek módosítására, de az ilyen módosítás nem érinti a meglévő Szerződéseket, hanem csak a módosítás hatálybalépését követően kötött Szerződéseket.
10.4. Mezőgazdasági vis maior vagy előre nem látható események (természeti katasztrófa, világjárvány, üzemzavar, alvállalkozói kiesés stb. ), nem vagyunk felelősek a vis maior események következtében vagy azokkal összefüggésben okozott károkért, és ha a vis maior körülmény 10 napnál tovább tart, akkor mind nekünk, mind Önnek jogában áll elállni a Szerződéstől.
10.5. A Szerződés, beleértve a Feltételeket is, elektronikusan archiválva van nálunk, de Ön számára nem hozzáférhető. Ön azonban mindig megkapja ezeket a Feltételeket és a Megrendelés visszaigazolását a Megrendelés összefoglalójával együtt e-mailben, így Ön mindig hozzáférhet a Szerződéshez a mi közreműködésünk nélkül. Javasoljuk, hogy mindig mentse el a Megrendelés visszaigazolását és a Szerződési feltételeket.
10.6. A jelen Általános Szerződési Feltételek 2023. január 6-án lépnek hatályba.
Az Általános Szerződési Feltételek 2023. január 6-án lépnek hatályba.